• Prince Hamlet
    so just after fighting with him at Ophelia's grave, Laertes wants to fence me..I've been practicing recently, but still..something must be up. Idk what it is, but there's no better time to find out
    Yesterday ·
      • Horatio
        Horatio stay safe bro.
        Yesterday
  • Prince Hamlet
    all of our fates are predetermined..what do I have to lose? if i kill claudius and die afterward, so what? at least i'll be prepared..everyone is gonna die eventually...they just have to be ready
    2 days ago ·
  • Prince Hamlet
    nobody loved her as much as i did...i'd do anything just to keep her happy..and now she's gone. i need to get my mind straight again...i need to get revenge on Claudius immediately.
    1 week ago ·
  • Prince Hamlet
    so i come back..and the first piece of news I hear about is Ophelia dying?? the love of my life..gone..that's two people who meant so much to me gone in such a short time...what have I done?
    1 week ago ·
  • Prince Hamlet
    so Fortinbras committed his whole army to fight for a small worthless piece of land..smh. i need that type of attitude..to act quickly with little thought...you know what, i'm gonna kill Claudius.
    2 weeks ago ·
    • Horatio likes this.
      • Horatio
        Horatio everything will be fine man.
        2 weeks ago
  • Prince Hamlet
    I told Rosencrantz and Guildenstern that they weren't smart to play me..now I played them, and they're on their way to England right now to die..smh people never listen to me
    2 weeks ago ·
      • Horatio
        Horatio it's crazy how karma works...they should've never betrayed you
        2 weeks ago
  • Prince Hamlet
    Thankful for those pirates..I knew I'd be able to get back on my feet. I even discovered a letter that said I was to be executed...but I erased my name and put in the names of two fakes
    2 weeks ago ·
      • Horatio
        Horatio that's a pretty bold move my guy..but it is what it is.
        2 weeks ago
  • Prince Hamlet
    About to depart...I know something's gonna work out in my favor tho... i just know it. Something will happen. Something has to happen.
    1 month ago ·
  • Prince Hamlet
    now i'm caught, and i'm being sent to England by my own uncle. Now i don't even have the chance to avenge my father...i was still debating on it, but now I don't have a choice anymore. I can't.
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    So while telling my mom what actually happened to my dad...I accidentally kill Polonius. Normally I'd feel bad, but it WAS that spying fool so....
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    lol I knew Claudius would feel guilty after the play! he'll surely pay for what he did, i just don't know when..or how..or if it should even happen
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    I'll set the killing aside for now...in the meantime I think I'll get some actors to perform a play I made up where they'll reenact his murder..maybe Claudius will feel guilty after that.
    2 months ago ·
    • Horatio likes this.
      • Horatio
        Horatio good idea bro! it should work
        2 months ago
  • Prince Hamlet
    maybe I'm thinking about this too much...I tend to do that a lot. it's just...idk. should I or should i not kill him?
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    one of the actors was so good that he actually started crying while performing...meanwhile I can't even get myself to do anything and I actually have a real reason to act, smh
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    on the bright side, they did bring some actors with them, and who doesn't enjoy a nice play?
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    So Rosencrantz and Guildenstern show up, and I haven't seen them in a while...and they didn't even tell me that they were coming...turns out Claudius sent for them. wow
    2 months ago ·
  • Prince Hamlet
    I think I might have to act crazy for a while...and I think i'm gonna start it off by tricking Ophelia into thinking I actually love her lol
    4 months ago ·
    • Horatio likes this.
  • Prince Hamlet
    How can I even attempt to kill Claudius? How can I even get away with it? There's no way...maybe I should act crazy or something, idk
    4 months ago ·
  • Prince Hamlet
    I'm trying as hard as I can to get out of here...but I need to avenge my father first.
    4 months ago ·
  • Prince Hamlet
    I knew something was rotten in the state of Denmark...I had a bad feeling about this. My uncle killed his own brother to take the throne...and then my mom marries him after a month? Smh
    4 months ago ·
  • Prince Hamlet
    Someone pls send help, just had a convo with my father's ghost??? Was it even real or was I hallucinating? Really creeped out rn
    4 months ago ·
  • Prince Hamlet
    My idol and role model is now gone...goodbye Dad. I'll forever have you in my heart.
    6 months ago ·
    • Horatio likes this.
      • Horatio
        Horatio The people of Denmark give you our prayers. We all miss him, Hamlet...I'm here for you man.
        6 months ago
      • Prince Hamlet
        Prince Hamlet Thanks, bro. I really appreciate it.
        6 months ago
Listn: A Free Youtube to MP3 Converter

You may also like