• Atok Senin Saat
    Atok nak tanya ni, cucu atok semua puasa tak?
    6 August at 12:20 ยท
    • Biyut Satari likes this.
      • Adi Luqman
        Adi Luqman Adi puasa lah Atok. Dah seminggu Adi puasa. Wah.. atok sekarang dah ada Facebook.
        6 August at 1:04
      • Atok Senin Saat
        Atok Senin Saat Baru Adi tahu atok skg dah canggih. Nenek pun dah ada FB skg. Nyah..ni cucu kita nak tanya ni.
        6 August at 1:07
      • Nenek Samiah
        Nenek Samiah Nenek ada kat belakang nie tgh sapu sampah. Adi puasa hari ni?
        6 August at 1:08
      • Adi Luqman
        Adi Luqman Puasa lah nenek. Wah nenek pun ada komputer ke kat belakang rumah tu?
        6 August at 1:10
      • Nenek Samiah
        Nenek Samiah Tak mainlah komputer. Nenek pakai blackberry nie. Sambil sapu sampah nenek bolehlah layan FB. Masa basuh pinggan pun nenek layan FB.
        6 August at 1:12
      • Ika Aziz
        Ika Aziz Wah!! Dahsyatlah nenek. Atok, Ika pun nak duit raya tau.
        6 August at 1:15
      • Atok Senin Saat
        Atok Senin Saat Alamak.. Adam pun layan FB..??
        6 August at 1:21
      • Adi Fakhrul Adam
        Adi Fakhrul Adam Adam pun nak duit raya jugak. tiga pocen pun tak pe.
        6 August at 1:20
      • Adi Fakhrul Adam
        Adi Fakhrul Adam Apa.. Atok ingat Adam tak terror layan FB.. sekarang kawan Adam kat FB dah 950 orang..
        6 August at 1:22
Listn: A Free Youtube to MP3 Converter

You may also like